Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας... και οι αποδείξεις...

Δημοσιεύτηκε
13/01/2022 στις 20:22
305

 Η νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας είναι απολύτως ξεκάθαρη!

Τι σημαίνει "Πνευματική Ιδιοκτησία";

"Πνευματική ιδιοκτησία ονομάζεται το δικαίωμα που έχει ο δημιουργός ενός πρωτότυπου πνευματικού έργου πάνω στο έργο αυτό και του δίνει τη δυνατότητα να επιτρέπει ή να απαγορεύει τη χρήση του από τρίτους. Η πνευματική ιδιοκτησία ειναι σημαντική γιατί ειναι άμεσα συνυφασμένη με την προστασία της ανθρώπινης δημιουργικότητας. Η προστασία των έργων στην ουσία συνεπάγεται την προστασία των δημιουργών τους, τον σεβασμό και την αναγνώριση του πνευματικού τους μόχθου και την εξασφάλιση κινήτρων (οικονομικών και ηθικών) για περαιτέρω δημιουργία.
Η πειρατεία ειναι η δημιουργία, διανομή και πώληση παράνομων (πειρατικών) αντιγράφων προστατευόμενων έργων. Είναι μια παράνομη δραστηριότητα που δεν βλάπτει μόνο τους δημιουργούς και τους δικαιούχους συγγενικών δικαιωμάτων αλλά και την κοινωνία ως σύνολο."

"«Καθορισμός στοιχείων της αίτησης της υποπαρ. 1 της παρ. 10Α του άρθρου 66Ε του ν. 2121/ 1993 «Ενίσχυση της προστασίας των δικαιωμάτων στο διαδίκτυο» ενώπιον της Επιτροπής για τη Γνωστοποίηση Διαδικτυακής Προσβολής Δικαιωμάτων Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων, της απόφασης, καθορισμός ύψους τέλους εξέτασης αίτησης και τρόπου καταβολής αυτού» (Β’ 3194)."

Στο δια ταύτα. Σε όλα τα βιντεάκια και φωτογραφίες που αναρτώ στο διαδίκτυο, τοποθετώ ΠΑΝΤΑ το λογότυπο μου. Επίσης βάζω πάντα σε κάθε άρθρο μου με το ανάλογο οπτικό υλικό και την ανάλογη λεζάντα περί προστασίας Πνευματικής Ιδιοκτησίας.

Από την στιγμή που κάποιος ζητάει βίντεο από αυτά που έχω τραβήξει για να το προβάλλει σε δικό του σάιτ ή οπουδήποτε αλλού, τότε του στέλνω ΠΑΝΤΑ το λινκ με το βίντεο όπως έχει αναρτηθεί στο κανάλι μου στο youtube και στο οποίο υπάρχει ΠΑΝΤΑ το λογότυπο μου!

Οποιαδήποτε μεταποίηση, επεξεργασία και γενικά σε οποιαδήποτε "καρκινογόνα" παρέμβαση η οποία αλλοιώνει και κυρίως κόβει το λογότυπο μου, έχω ξεκαθαρίσει εξ αρχής, ότι θα διεκδικώ το δίκιο μου σύμφωνα με όσα ορίζει ο Νόμος !

Επ αυτού λοιπόν. Μου στέλνει μήνυμα ο επιχειρηματίας με το οποίο μου ζητά το βίντεο που του έφτιαξα (ΔΩΡΕΑΝ κι ας ισχυρίζεται το αντίθετο, ας το αποδέιξει άλλωστε) για να το στείλει σε τηλεοπτικό κανάλι. Του στέλνω τον σύνδεσμο από το κανάλι μου στο youtube που είχα ήδη αναρτήσει προ πολλού και είχαν δει πολλοί διαδικτυακοί μου ακόλουθοι, με ημερομηνία ανάρτησης 17/6/2021


https://www.youtube.com/watch?v=mxchgOAVc0k&t=235s

Ο επιχειρηματίας με διαβεβαιώνει όπως θα δείτε και στη μεταξύ μας συνομιλία στο msn, ότι έστειλε το βιντεάκι μου με το λογότυπο μου, στο τηλεοπτικό κανάλι !!! Με διαβεβαιώνει ότι δεν το "πείραξε" και ότι το έστειλε όπως το εχω αναρτημένο στο κανάλι μου.

Το τηλεοπτικό κανάλι εξαφάνισε το λογότυπο μου όπως βλέπετε στο κάτωθι βίντεο. Αν ο επιχειρηματίας τους έστειλε το βίντεο με σβησμένο το λογότυπο μου, ας μου στείλει το εμαιλ που το αποδεικνύει αυτό! Αν το επιχειρηματίας τους έστειλε το λινκ του καναλιού μου στο youtube και η συντακτική του ομάδα έκοψε το λογότυπο μου, τότε ας διορθώσουν αυτήν την αδικία αναφέροντας το στην εκπομπή τους.

https://www.youtube.com/watch?v=Ezizq-WvgqY

όσο για τον επιχειρηματία όχι μόνο συγνώμη δεν ζήτησε, αλλά ζητά τα ακόλουθα εξωφρενικά (βλέπε συνομιλία msn άνωθεν)

Έχω δώσει διορία εντός 10 ημερών για να διορθωθεί η αδικία που έγινε.

Επιφυλάσσομαι δια παντός Νομίμου δικαιώματος μου και ήδη έχει ενημερωθεί ο Νομικός μου συνεργάτης για να κινηθεί αναλόγως, διότι ο εν λόγω επιχειρηματίας παραμένει προκλητικός και διαδίδει κακοήθειες για το πρόσωπο μου, με σημερινά του δημοσιεύματα (13/1/21) στα social media, οι οποίες αναλήθειες έρχονται σε απόλυτη αντίθεση με τα μηνύματα του στο msn μου.

Κι όπως λέει και ο λαός "Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα", διότι το ψέμα έχει κοντά ποδάρια και με τον δικό μου κόπο δεν θα παίξει κανείς στις πλάτες μου.

Και τον προκαλώ να αποδείξει τα όσα ισχυρίζεται ! Εγώ μπορώ γιατί έχω όλα μα όλα τα αυθεντικά στιγμιότυπα , καθώς και την μονταρισμένη μορφή των στιγμιοτύπων αναρτημένη στο youtube μου. Η ιδέα και η εκτέλεση τους, από την λήψη των στιγμιοτύπων έως την τελική του μορφή, είναι αποκλειστικά πνευματικής μου ιδιοκτησίας και μπορώ να το αποδείξω.

Τώρα αν ήθελε να το χρησιμοποιήσει για δική του χρήση όπως ισχυρίζεται, θα μπορούσε να το αγοράσει. Αν το είχε αγοράσει, τότε ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΛΟΓΟΤΥΠΟ πάνω στο βίντεο!!!! Πράγμα που δεν ζητήθηκε και δεν έγινε!

Όσο για το τηλεοπτικό κανάλι ας δώσουν μιά βαρύτητα στην συνομιλία που είχα με τον επιχειρηματία μέσω msn και να φερθούν συναδελφικά, πράττοντας τα δέοντα ως αξιόλογοι Δημοσιογραφική ομάδα που είναι. Ο σεβασμός στην δουλειά του άλλου είναι αρετή !

Όσο για το εμαιλ του επιχειρηματία, με μεγάλη μου χαρά το αποδέχομαι, διότι ουδέποτε υπήρξε διαφήμιση, μόνο άρθρα και ρεπορτάζ. Επειδή δεν συνηθίζω να αναλώνομαι σε "καρκινογόνες" συνεργασίες, με μεγάλη μου χαρά αποσύρω τα άρθρα, πλην των δυό βίντεο, μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση και να βρω το δίκιο μου. Τέλος, ας αφαιρέσει και ο ίδιος τις φωτογραφίες μου από τα προφίλ του που διατηρεί για να μην λέει ότι εγώ τα κρατάω ανεβασμένα.

Κι επειδή έχω φτιάξει σε αρκετούς επαγγελματίες παρομοια βιντεάκια και χιλιάδες συνεντεύξεις για την προβολή της επιχείρησης τους, ας μου πει ένας, ας το πει στους συμπολίτες μας, αν με πλήρωσε για αυτά ή όχι !!! Έτσι για την αλήθεια !!!

"ΠΡΟΣ: κ. Αριστέα Χαριτάτου, Διαχειρίστρια του ιστότο-που με την επωνυμία ΄΄Lixourigr.΄΄ κλ.π. 

(μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου aristeaharitatou @ gmail.com)

κ. Χαριτάτου,

Από της λήψεως της παρούσης επιστολής μου και εφεξής σας δηλώνω ότι δεν επιθυμώ η λειτουργούσα στο Ληξούρι επιχείρηση μου με το διακριτικό τίτλο ΄΄ΟΙΝΟΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ΄΄ να διαφημίζεται με οποιοδήποτε τρόπο (κείμενα, εικόνες , βίντεο κ.λπ.) στον ιστότοπο ΄΄lixourigr΄΄ αλλά και σε προφίλ του ως άνω ιστότοπουστο ΄΄Facebook΄΄ και τυχόν σε άλλες εφαρμογές περιλαμβανομένου και του ΄΄YouΤube ΄΄.

Κατόπιν τούτου σας παρακαλώ έως και την 16.1.2022 να μεριμνήσετε ώστε τυχόν αναρτημένες από εσάς τέτοιες διαφημίσεις της επιχείρησης μου να αφαιρεθούν.

​​​​Ληξούρι 12.1.2022

​​​​Διονύσιος Σταθάτος"

Αριστέα Χαριτάτου

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το Δ.Σ. Δήμου Ληξουρίου για τις Εργατικές Κατοικίες

Εργατικές κατοικίες και Αλιευτικό Καταφύγιο Αθέρα ήταν τα δυό θέματα που απασχόλησαν για περισσότερες από 4 ώρες το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας, χτες βράδυ. Μεγάλη η προσέλευση τόσο των ιδιοκτητών των εργατικών κατοικιών, όσο και των Αθεριάνων που περιμένουν να βρουν λύση στα προβλήματα τους. Σε αυτήν την ανάρτηση θα αναφέρουμε μόνο για τις εργατικές κατοικίες.... Με τον Διονύση Αραβαντινό να επισημαίνει, απευθυνόμενος στην Δημοτική Αρχή, ότι 4 μήνες είναι πολύς χρόνος για να μελετηθεί και να συζητηθεί το μείζον θέμα των Εργατικών Κατοικιών. Επί 6 χρόνια, περιμένουμε να δούμε αν αλλάξουν οι συντελεστές δόμησης, ποιός είναι υπεύθυνος για την κατεδάφιση των κόκκινων κτηρίων των Εργατικών κατοικιών, κλπ, συνεχίζει ο κ. Αραβαντινός. "Ο νεοεκλεγέντας Βουλευτής θα έπρεπε σήμερα να είναι εδώ. Θα έπρεπε να έχει γίνει μιά συνάντηση με όλους τους παράγοντες οι οποίοι θα παίξουν καθοριστικό ρόλο για να δοθεί λύση στο πρόβλημα των εργατικών. 38 από τις 54 κατοικίες είναι υπό κατεδ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΛΑΣΥ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ 2020

Το φαίνεσθαι και το είναι της απορροφητικότητας!! Η μάχη των εντυπώσεων και των αντιπαραθέσεων περί απορροφητικότητας των κονδυλίων, ανάμεσα στην Περιφερειακή Αρχή της ΝΔ-ΚΙΝΑΛ και στην αξιωματική αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ, καλά κρατεί. Επισκέψεις, συναντήσεις, φωτογραφήσεις,  μεταφέροντας ο ένας τις ευθύνες στον άλλο, διεκδικώντας ο καθένας για λογαριασμό του,το ρόλο του καλύτερου διαχειριστή. Κρύβοντας ότι η ανυπαρξία, οι καθυστερήσεις σε έργα υποδομών έχουν να κάνουν με την πολιτική , βάση της οποίας οι πόροι, το ύψος της κρατικής χρηματοδότησης της Τοπικής Διοίκησης, το πλαίσιο που κινείται ο προϋπολογισμός της Π.Ι.Ν. είναι προσδιορισμένο μέσα από  το Μεσοπρόθεσμο 2018-2022. Κρύβοντας ότι η υποχρηματοδότηση, η υποστελέχωση, η ιεράρχηση πόρων από ΠΔΕ και ΕΣΠΑ είναι συστατικό στοιχείο της πολιτικής, ΕΕ και έχει προτεραιότητα, τη στήριξη της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων . Πολιτική που προχωράει ταχύτατα η ΝΔ, προετοίμασε ο ΣΥΡΙΖΑ και πρ

Ο Αλατισμένος Σταυρός της Λευτεριάς

    Ο Αλατισμένος Σταυρός της Λευτεριάς                                                 Γεράσιμος Σωτ. Γαλανός  Αντιβούιζαν τα μεγάλα τουρκικά κανόνια για να πέσει το Μεσολόγγι στα χέρια του Ομέρ Βρυώνη και του Κιουταχή. Πλησίαζαν Χριστούγεννα του 1822… Το ζύγι ασύμμετρο στους δίσκους της ζυγαριάς. Μολύβι βαρύ και οπλισμού καμάρια, μισθοφόρους πεινασμένους και διψασμένους για σάρκα και αίμα, όλα τούτα ήταν λαμπερά κοσμήματα στρατοπέδου, υπογραμμισμένα με τουρκική σίγουρη βούλα, που την καμάρωνε και τα διαφέντευε η Τουρκιά. Μέσα στο Μικροάλωνο του Κόσμου, το Μεσολόγγι, ήταν όλα παραμερισμένα τα της ζωής μαργαριτάρια, όλα, με πρώτο το γάλα της μάνας και του ανήμπορου τη βοήθεια. Το Μεσολόγγι κρατούσε άμυνα με πέτρες και ξύλα ενάντια στους ανέμους της Τουρκιάς, κι ομοίαζε μικρή σταγόνα, πόκρυβε μεγάλη δύναμη. Το ξεσκλούδιον ρούχο των Μεσολογγιτών, γινόταν στη μάχη συμπαγές βελούδο, ασπρογάλανο, ωσάν της Σημαίας μας τα χρώματα.  Κι ήρθε ο ποιητής, καλεσμένος από Άνωθεν…, ο μεγάλος Διονύσ