Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Μητροπολίτης Κεφαλληνίας για τα "συμβάντα" στον Κεχριώνα

Δημοσιεύτηκε
29/08/2021 στις 14:02
653

 Με νέα ανακοίνωση δια του γραπτού λόγου του ιδίου του Σεβασμιωτάτου, απαντά η Μητρόπολη Κεφαλληνίας για τα "συμβάντα", όπως τα χαρακτηρίζει, κατά τον εορτασμό της Παναγίας της Κεχριωνιώτισσας.

https://www.youtube.com/watch?v=XfurL1Cq0uU&t=78s

Διαβάζω και ξαναδιαβάζω την νέα αυτή ανακοίνωση της Μητρόπολης και καταλήγω σε πολύ δυσάρεστα συμπεράσματα, λαμβάνοντας υπόψιν αντικειμενικά τα όσα υποστηρίζουν και οι τρεις πλευρές...

Τρείς πλευρές είναι: Οι αντίδικοι και "χαμένοι" της πρώτης Δικαστικής απόφασης και συγγενείς του Παύλου Ζακυνθινοί, η οικογένεια (δηλαδή ο Παύλος η σύζυγός και τα τέκνα του) του Παύλου Ζακυνθινού και η Μητρόπολη.

  • Μα πως περιμένει η Μητρόπολη να αντιδράσει η οικ. Ζακυνθινού, όταν η ίδια η Μητρόπολη "προειδοποιεί" τους Πατέρες της περιοχής μας να ΜΗΝ παραστούν, να ΜΗΝ συλλειτουργήσουν με τον π. Σωτήρα, να ΜΗΝ εορτάσουν με λαμπρότητα την εορτή της Παναγίας μας ;
  • Μα πότε έζησαν Μοναχές στον Κεχριώνα ;;; Στο Κορωνάτο, ναι. Στον Κεχριώνα ;;;
  • Μα ο ίδιος ο Μητροπολίτης μας, ο Ποιμενάρχης μας, απαξιώνει τις αποφάσεις των Ελληνικών Δικαστηρίων, κάνοντας λόγω στην ανακοίνωση του αυτή για "ανέντιμο τρόπο" της οικ. Ζακυνθινού απέναντι στην Ελληνική Δικαιοσύνη;

Δεν κατανοώ τον πόλεμο αυτόν για τον Κεχριώνα, μετά από τόσες και τόσες δεκαετίες. Δεν τον κατανοούν ούτε οι συμπολίτες μου, οι οποίοι έχουν εξαγριωθεί με την τακτική και τα λεγόμενα της Μητροπόλεως.

Πόσο μάλλον όταν υπάρχουν πολύ σοβαρά ερωτήματα για Ταφιό, για Κηπούρια, για αιολικά πάρκα και όπως πολύ πρόσφατα ενημερώθηκα και για το οικογενειακό εκκλησάκι στους Ρόγγους. Η πίεση αυξάνεται και εκεί "να παραχωρηθεί στην Μητρόπολη και μετά θα προχωρήσει η αποκατάσταση του".

Γιατί η Μητρόπολη ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ στα τόσα ερωτήματα, όπως αυτά που προανέφερα, στις τόσες αναρτήσεις με το πλούσιο οπτικό υλικό, για να ενημερώσει τους καλόπιστους Χριστιανούς;;;;

Δεν ξέρω αλλά καταλήγω σε πολύ δυσάρεστα συμπεράσματα που δεν τιμούν κανέναν, πόσο μάλλον τον ίδιο τον Ποιμενάρχη μας. Τι παραδείγματα μας δίνει ;

Γιατί επιτρέπει σε Ιερείς να διώχνουν από την Θεία Λειτουργία και να απειλούν τους πιστούς τους;

Γιατί οι προηγούμενοι Μητροπολίτες δεν είχαν διεκδικήσει τα "ιδιοκτησιακά" της Μητροπόλεως ;;; Έτσι ξαφνικά προέκυψαν ;

Έχοντας πίστη στην Δικαιοσύνη, στα Ελληνικά τα Δικαστήρια, και έχοντας κυρίως πίστη στον Θεό και στην Παναγιά που όλα τα βλέπουν, αναμένουμε τις εξελίξεις.

Μέχρι τότε το Lixouri.gr δηλώνει ότι θα απέχει και ΔΕΝ θα συμμετάσχει στην κάλυψη ούτε του Τιμίου Σταυρού στα Κηπούρια, ούτε σε κάποια άλλη Θεία Λειτουργία. Δηλαδή ΔΕΝ ΘΑ προβληθεί κανένας από τους Ανθρώπους, τους Πατέρες όποιου αξιώματος φέρουν, στο Lixouri.gr

Διότι θεωρεί προσβολή να καταγράφει το κήρυγμα εντός των Ιερών Ναών, από Ιερείς που δεν τιμούν όσα αναφέρουν στον κήρυγμα τους, στον Λόγο τους.

Τον Θεό, την Παναγία και τους Αγίους μας, τους τιμάμε πρώτα από όλα με τις πράξεις μας και μας συντροφεύουν, μας προστατεύουν κάθε δευτερόλεπτο.

Ακολουθεί η ανακοίνωση του Μητροπολίτη Κεφαλληνία Δημητρίου και ξανατονίζω ότι με την Δύναμη και την Θέληση της Παναγιάς, η Δικαιοσύνη θα δει τα στοιχεία και των δυό πλευρών, θα πράξει και θα κάνει το έργο της αμερόληπτα και δίκαια όπως πάντα!

Χωρίς να υπολογίσει ούτε θέσεις, ούτε αξιώματα. Μπροστά στην Δικαιοσύνη είμαστε όλοι ίσοι.

από 27/8/21 (τελευταία) ανακοίνωση της Μητροπόλεως

IEΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ Ι. ΜΟΝΗ ΚΕΧΡΙΩΝΟΣ

Πληροφορηθήκαμε από τον ιστότοπο lixouri.gr τα συμβάντα κατά τον εορτασμό της Παναγίας της Κεχριωνιώτισσας. Πληροφορούμε κάθε καλόπιστο αναγνώστη για τα κάτωθι:

Η Ιερά Μονή Υπεραγίας Θεοτόκου Κεχριώνος από την Ενετοκρατία (17ο αιω.) αποτελεί για την Παλική τόπο προσκυνήματος μεγάλης σημασίας. Η Μονή είχε σπουδαίο θρησκευτικό έργο και φιλανθρωπική προσφορά, διέθετε δε και Μοναχές ως το 1972, συχνά φιλοξενούσε προσκυνητές, και στο κοιμητήριό της αναπαύονται μοναχές και κληρονόμοι των λεγόμενων «κτητορικών» οικογενειών, όσων δηλαδή φρόντιζαν και ενίσχυαν την Ιερά Μονή. Το 1906 λειτούργησε ως «ευλογοκομείο» για τους ασθενείς της ευλογιάς, ενώ στον Ιερό Ναό της ετελούντο Ιερά Μυστήρια και Ακολουθίες για τις ανάγκες όλων των πιστών έως τους σεισμούς του 2014, οπότε έκλεισε λόγω ζημιών. Μετά τους σεισμούς του 1953 Κράτος και πολλοί ευσεβείς ιδιώτες βοήθησαν στην αποκατάσταση της Ιεράς Μονής. Ήταν δηλαδή και είναι η Ιερά Μονή σε δημόσια λατρεία χάριν όλης της τοπικής κοινωνίας μας. 

Από πολλών ετών ευλαβή μέλη οικογενειών του γένους Ζακυνθινού φρόντιζαν την Ιερά Μονή και διορίζονταν από τον εκάστοτε Μητροπολίτη Κεφαλληνίας ως Επίτροποι – διαχειριστές του Ναού της. Προξενεί πικρία ότι ένα μέλος της οικογένειας Ζακυνθινού, πρώην διαχειριστής του Ναού, αίφνης επιχειρεί με δικαστικές ενέργειες κατά της τοπικής Εκκλησίας να ιδιοποιηθεί το Μοναστήρι και έφθασε στο σημείο να δηλώνει ότι το κτίριο της Ιεράς Μονής αποτελεί την «ιδιωτική κατοικία» του. Πέτυχε μάλιστα και την έκδοση πρωτόδικης δικαστικής αποφάσεως ερήμην του Ιερού Ναού Υπεραγίας Θεοτόκου, διότι δήλωσε στην αγωγή του τον Ναό ως «αγνώστου διαμονής» και έτσι απέφυγε να κοινοποιήσει την αγωγή στους Επιτρόπους του Ναού. Παραμένουμε έκπληκτοι για τις θλιβερές αυτές μεθοδεύσεις και προσευχόμεθα στον Άγιο Θεό να τον συγχωρήσει και να τον συνετίσει.  

Μετά ταύτα, η Ιερά Μητρόπολη Κεφαλληνίας είναι υποχρεωμένη έναντι του πιστού λαού της Κεφαλλονιάς, του ιερού χαρακτήρα και της ιστορίας της Μονής να υπερασπισθεί με ένδικα μέσα τον εκκλησιαστικό προορισμό της Μονής και το δικαίωμα ελεύθερης προσβάσεως σε αυτήν κάθε ευσεβούς Κεφαλλονίτη αμυνόμενη εναντίον της προσπάθειας μετατροπής της σε «αγροτεμάχιο με ιδιωτικό Ναό» ιδιοκτησίας του παραπάνω ιδιώτη.  

† Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το Δ.Σ. Δήμου Ληξουρίου για τις Εργατικές Κατοικίες

Εργατικές κατοικίες και Αλιευτικό Καταφύγιο Αθέρα ήταν τα δυό θέματα που απασχόλησαν για περισσότερες από 4 ώρες το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας, χτες βράδυ. Μεγάλη η προσέλευση τόσο των ιδιοκτητών των εργατικών κατοικιών, όσο και των Αθεριάνων που περιμένουν να βρουν λύση στα προβλήματα τους. Σε αυτήν την ανάρτηση θα αναφέρουμε μόνο για τις εργατικές κατοικίες.... Με τον Διονύση Αραβαντινό να επισημαίνει, απευθυνόμενος στην Δημοτική Αρχή, ότι 4 μήνες είναι πολύς χρόνος για να μελετηθεί και να συζητηθεί το μείζον θέμα των Εργατικών Κατοικιών. Επί 6 χρόνια, περιμένουμε να δούμε αν αλλάξουν οι συντελεστές δόμησης, ποιός είναι υπεύθυνος για την κατεδάφιση των κόκκινων κτηρίων των Εργατικών κατοικιών, κλπ, συνεχίζει ο κ. Αραβαντινός. "Ο νεοεκλεγέντας Βουλευτής θα έπρεπε σήμερα να είναι εδώ. Θα έπρεπε να έχει γίνει μιά συνάντηση με όλους τους παράγοντες οι οποίοι θα παίξουν καθοριστικό ρόλο για να δοθεί λύση στο πρόβλημα των εργατικών. 38 από τις 54 κατοικίες είναι υπό κατεδ...

Το έκθεμα του Απριλίου στην Ιακωβάτειο είναι ένα Τετραευάγγελο του 15ου-16ου αιώνα

  ΤΟ ΕΚΘΕΜΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΑΠΡΙΛΙΟΥ           Το Έκθεμα του Απριλίου παρουσιάζεται από τον Πέτρο Πετράτο, πρόεδρο του Εφορευτικού Συμβουλίου της Ιακωβατείου Βιβλιοθήκης. Πρόκειται για ένα σπουδαίο Τετραευάγγελο του 15 ου -16 ου αιώνα. Οι σχετικές πληροφορίες είναι ήδη αναρτημένες στην ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης μας: http://vivl-lixour.kef.sch.gr   Τετραευάγγελο, 15 ος -16 ος αιώνας           Στο μουσειακό τμήμα της Ιακωβατείου Βιβλιοθήκης εκτίθεται ένα από τα σπάνια χειρόγραφα που έχουν διασωθεί στον ιόνιο χώρο. Πρόκειται για ένα σημαντικό Τετραευάγγελο  του 15 ου -16 ου αιώνα (το Τετραευάγγελο Γ της Ιακωβατείου Βιβλιοθήκης), το οποίο κοσμείται με μικρογραφίες των Ευαγγελιστών, επίτιτλα και αρχικά γράμματα στην αρχή κάθε Ευαγγελίου.           Περιέχει 336 φύλλα, διαστάσεων 19x14 εκ. Πολλά από τα φύλλα αυτά φέρου...

Θραύση έκαναν οι "Εκκλησιάζουσες" του Αριστοφάνη σε σκηνοθεσία Αν.Θωμά

Τι συμβαίνει όταν οι γυναίκες αποφασίζουν να πάρουν την πολιτική εξουσία στα χέρια τους; Μιά χώρα προχωρά σε τροχιά ανάπτυξης. Οι "Εκκλησιάζουσες", μιά πολιτική κωμωδία, ένα από τα τελευταία έργα του Αριστοφάνη, βάζει τις γυναίκες πρωταγωνίστριες και δίνειο σε αυτές την διακυβέρνηση της πόλης. Η μοναδική λύση για να σταθεί μιά πόλη στα πόδια της είναι η επιτακτική αλλαγή στην πολιτικοκοινωνική της κατάσταση. Η Αναστασία Θωμά και η εξαιρετικά ταλαντούχα ομάδα της, επέλεξε να παρουσιάσει την νέα της σκηνοθεσία μιά μέρα πριν τις εθνικές εκλογές.... Τυχαίο; Καθόλου ! Η Αναστασία Θωμά αναφέρει "Θεωρώντας την Αριστοφανική κωμωδία ως ένα απαντητικό εγχείρημα, επέλεξα η σκηνοθετική μου προσέγγιση να κρατήσει κάποια στοιχεία διαχρονικά, συνδυάζοντας τα με μία πιο σύγχρονη ματιά. Κρατήθηκε για παράδειγμα, στην αρχαία γλώσσα η μεγαλύτερη λέξη που έχει καταγραφεί και αποτελείται από 172 γράμματα. μετατράπηκαν όμως κάποια αρχαία ονόματα σε σύγχρονα, θέλοντας να καυτηριασ...