Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Μητροπολίτης Κεφαλληνίας για τα "συμβάντα" στον Κεχριώνα

Δημοσιεύτηκε
29/08/2021 στις 14:02
653

 Με νέα ανακοίνωση δια του γραπτού λόγου του ιδίου του Σεβασμιωτάτου, απαντά η Μητρόπολη Κεφαλληνίας για τα "συμβάντα", όπως τα χαρακτηρίζει, κατά τον εορτασμό της Παναγίας της Κεχριωνιώτισσας.

https://www.youtube.com/watch?v=XfurL1Cq0uU&t=78s

Διαβάζω και ξαναδιαβάζω την νέα αυτή ανακοίνωση της Μητρόπολης και καταλήγω σε πολύ δυσάρεστα συμπεράσματα, λαμβάνοντας υπόψιν αντικειμενικά τα όσα υποστηρίζουν και οι τρεις πλευρές...

Τρείς πλευρές είναι: Οι αντίδικοι και "χαμένοι" της πρώτης Δικαστικής απόφασης και συγγενείς του Παύλου Ζακυνθινοί, η οικογένεια (δηλαδή ο Παύλος η σύζυγός και τα τέκνα του) του Παύλου Ζακυνθινού και η Μητρόπολη.

  • Μα πως περιμένει η Μητρόπολη να αντιδράσει η οικ. Ζακυνθινού, όταν η ίδια η Μητρόπολη "προειδοποιεί" τους Πατέρες της περιοχής μας να ΜΗΝ παραστούν, να ΜΗΝ συλλειτουργήσουν με τον π. Σωτήρα, να ΜΗΝ εορτάσουν με λαμπρότητα την εορτή της Παναγίας μας ;
  • Μα πότε έζησαν Μοναχές στον Κεχριώνα ;;; Στο Κορωνάτο, ναι. Στον Κεχριώνα ;;;
  • Μα ο ίδιος ο Μητροπολίτης μας, ο Ποιμενάρχης μας, απαξιώνει τις αποφάσεις των Ελληνικών Δικαστηρίων, κάνοντας λόγω στην ανακοίνωση του αυτή για "ανέντιμο τρόπο" της οικ. Ζακυνθινού απέναντι στην Ελληνική Δικαιοσύνη;

Δεν κατανοώ τον πόλεμο αυτόν για τον Κεχριώνα, μετά από τόσες και τόσες δεκαετίες. Δεν τον κατανοούν ούτε οι συμπολίτες μου, οι οποίοι έχουν εξαγριωθεί με την τακτική και τα λεγόμενα της Μητροπόλεως.

Πόσο μάλλον όταν υπάρχουν πολύ σοβαρά ερωτήματα για Ταφιό, για Κηπούρια, για αιολικά πάρκα και όπως πολύ πρόσφατα ενημερώθηκα και για το οικογενειακό εκκλησάκι στους Ρόγγους. Η πίεση αυξάνεται και εκεί "να παραχωρηθεί στην Μητρόπολη και μετά θα προχωρήσει η αποκατάσταση του".

Γιατί η Μητρόπολη ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ στα τόσα ερωτήματα, όπως αυτά που προανέφερα, στις τόσες αναρτήσεις με το πλούσιο οπτικό υλικό, για να ενημερώσει τους καλόπιστους Χριστιανούς;;;;

Δεν ξέρω αλλά καταλήγω σε πολύ δυσάρεστα συμπεράσματα που δεν τιμούν κανέναν, πόσο μάλλον τον ίδιο τον Ποιμενάρχη μας. Τι παραδείγματα μας δίνει ;

Γιατί επιτρέπει σε Ιερείς να διώχνουν από την Θεία Λειτουργία και να απειλούν τους πιστούς τους;

Γιατί οι προηγούμενοι Μητροπολίτες δεν είχαν διεκδικήσει τα "ιδιοκτησιακά" της Μητροπόλεως ;;; Έτσι ξαφνικά προέκυψαν ;

Έχοντας πίστη στην Δικαιοσύνη, στα Ελληνικά τα Δικαστήρια, και έχοντας κυρίως πίστη στον Θεό και στην Παναγιά που όλα τα βλέπουν, αναμένουμε τις εξελίξεις.

Μέχρι τότε το Lixouri.gr δηλώνει ότι θα απέχει και ΔΕΝ θα συμμετάσχει στην κάλυψη ούτε του Τιμίου Σταυρού στα Κηπούρια, ούτε σε κάποια άλλη Θεία Λειτουργία. Δηλαδή ΔΕΝ ΘΑ προβληθεί κανένας από τους Ανθρώπους, τους Πατέρες όποιου αξιώματος φέρουν, στο Lixouri.gr

Διότι θεωρεί προσβολή να καταγράφει το κήρυγμα εντός των Ιερών Ναών, από Ιερείς που δεν τιμούν όσα αναφέρουν στον κήρυγμα τους, στον Λόγο τους.

Τον Θεό, την Παναγία και τους Αγίους μας, τους τιμάμε πρώτα από όλα με τις πράξεις μας και μας συντροφεύουν, μας προστατεύουν κάθε δευτερόλεπτο.

Ακολουθεί η ανακοίνωση του Μητροπολίτη Κεφαλληνία Δημητρίου και ξανατονίζω ότι με την Δύναμη και την Θέληση της Παναγιάς, η Δικαιοσύνη θα δει τα στοιχεία και των δυό πλευρών, θα πράξει και θα κάνει το έργο της αμερόληπτα και δίκαια όπως πάντα!

Χωρίς να υπολογίσει ούτε θέσεις, ούτε αξιώματα. Μπροστά στην Δικαιοσύνη είμαστε όλοι ίσοι.

από 27/8/21 (τελευταία) ανακοίνωση της Μητροπόλεως

IEΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ Ι. ΜΟΝΗ ΚΕΧΡΙΩΝΟΣ

Πληροφορηθήκαμε από τον ιστότοπο lixouri.gr τα συμβάντα κατά τον εορτασμό της Παναγίας της Κεχριωνιώτισσας. Πληροφορούμε κάθε καλόπιστο αναγνώστη για τα κάτωθι:

Η Ιερά Μονή Υπεραγίας Θεοτόκου Κεχριώνος από την Ενετοκρατία (17ο αιω.) αποτελεί για την Παλική τόπο προσκυνήματος μεγάλης σημασίας. Η Μονή είχε σπουδαίο θρησκευτικό έργο και φιλανθρωπική προσφορά, διέθετε δε και Μοναχές ως το 1972, συχνά φιλοξενούσε προσκυνητές, και στο κοιμητήριό της αναπαύονται μοναχές και κληρονόμοι των λεγόμενων «κτητορικών» οικογενειών, όσων δηλαδή φρόντιζαν και ενίσχυαν την Ιερά Μονή. Το 1906 λειτούργησε ως «ευλογοκομείο» για τους ασθενείς της ευλογιάς, ενώ στον Ιερό Ναό της ετελούντο Ιερά Μυστήρια και Ακολουθίες για τις ανάγκες όλων των πιστών έως τους σεισμούς του 2014, οπότε έκλεισε λόγω ζημιών. Μετά τους σεισμούς του 1953 Κράτος και πολλοί ευσεβείς ιδιώτες βοήθησαν στην αποκατάσταση της Ιεράς Μονής. Ήταν δηλαδή και είναι η Ιερά Μονή σε δημόσια λατρεία χάριν όλης της τοπικής κοινωνίας μας. 

Από πολλών ετών ευλαβή μέλη οικογενειών του γένους Ζακυνθινού φρόντιζαν την Ιερά Μονή και διορίζονταν από τον εκάστοτε Μητροπολίτη Κεφαλληνίας ως Επίτροποι – διαχειριστές του Ναού της. Προξενεί πικρία ότι ένα μέλος της οικογένειας Ζακυνθινού, πρώην διαχειριστής του Ναού, αίφνης επιχειρεί με δικαστικές ενέργειες κατά της τοπικής Εκκλησίας να ιδιοποιηθεί το Μοναστήρι και έφθασε στο σημείο να δηλώνει ότι το κτίριο της Ιεράς Μονής αποτελεί την «ιδιωτική κατοικία» του. Πέτυχε μάλιστα και την έκδοση πρωτόδικης δικαστικής αποφάσεως ερήμην του Ιερού Ναού Υπεραγίας Θεοτόκου, διότι δήλωσε στην αγωγή του τον Ναό ως «αγνώστου διαμονής» και έτσι απέφυγε να κοινοποιήσει την αγωγή στους Επιτρόπους του Ναού. Παραμένουμε έκπληκτοι για τις θλιβερές αυτές μεθοδεύσεις και προσευχόμεθα στον Άγιο Θεό να τον συγχωρήσει και να τον συνετίσει.  

Μετά ταύτα, η Ιερά Μητρόπολη Κεφαλληνίας είναι υποχρεωμένη έναντι του πιστού λαού της Κεφαλλονιάς, του ιερού χαρακτήρα και της ιστορίας της Μονής να υπερασπισθεί με ένδικα μέσα τον εκκλησιαστικό προορισμό της Μονής και το δικαίωμα ελεύθερης προσβάσεως σε αυτήν κάθε ευσεβούς Κεφαλλονίτη αμυνόμενη εναντίον της προσπάθειας μετατροπής της σε «αγροτεμάχιο με ιδιωτικό Ναό» ιδιοκτησίας του παραπάνω ιδιώτη.  

† Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το Δ.Σ. Δήμου Ληξουρίου για τις Εργατικές Κατοικίες

Εργατικές κατοικίες και Αλιευτικό Καταφύγιο Αθέρα ήταν τα δυό θέματα που απασχόλησαν για περισσότερες από 4 ώρες το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας, χτες βράδυ. Μεγάλη η προσέλευση τόσο των ιδιοκτητών των εργατικών κατοικιών, όσο και των Αθεριάνων που περιμένουν να βρουν λύση στα προβλήματα τους. Σε αυτήν την ανάρτηση θα αναφέρουμε μόνο για τις εργατικές κατοικίες.... Με τον Διονύση Αραβαντινό να επισημαίνει, απευθυνόμενος στην Δημοτική Αρχή, ότι 4 μήνες είναι πολύς χρόνος για να μελετηθεί και να συζητηθεί το μείζον θέμα των Εργατικών Κατοικιών. Επί 6 χρόνια, περιμένουμε να δούμε αν αλλάξουν οι συντελεστές δόμησης, ποιός είναι υπεύθυνος για την κατεδάφιση των κόκκινων κτηρίων των Εργατικών κατοικιών, κλπ, συνεχίζει ο κ. Αραβαντινός. "Ο νεοεκλεγέντας Βουλευτής θα έπρεπε σήμερα να είναι εδώ. Θα έπρεπε να έχει γίνει μιά συνάντηση με όλους τους παράγοντες οι οποίοι θα παίξουν καθοριστικό ρόλο για να δοθεί λύση στο πρόβλημα των εργατικών. 38 από τις 54 κατοικίες είναι υπό κατεδ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΛΑΣΥ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ 2020

Το φαίνεσθαι και το είναι της απορροφητικότητας!! Η μάχη των εντυπώσεων και των αντιπαραθέσεων περί απορροφητικότητας των κονδυλίων, ανάμεσα στην Περιφερειακή Αρχή της ΝΔ-ΚΙΝΑΛ και στην αξιωματική αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ, καλά κρατεί. Επισκέψεις, συναντήσεις, φωτογραφήσεις,  μεταφέροντας ο ένας τις ευθύνες στον άλλο, διεκδικώντας ο καθένας για λογαριασμό του,το ρόλο του καλύτερου διαχειριστή. Κρύβοντας ότι η ανυπαρξία, οι καθυστερήσεις σε έργα υποδομών έχουν να κάνουν με την πολιτική , βάση της οποίας οι πόροι, το ύψος της κρατικής χρηματοδότησης της Τοπικής Διοίκησης, το πλαίσιο που κινείται ο προϋπολογισμός της Π.Ι.Ν. είναι προσδιορισμένο μέσα από  το Μεσοπρόθεσμο 2018-2022. Κρύβοντας ότι η υποχρηματοδότηση, η υποστελέχωση, η ιεράρχηση πόρων από ΠΔΕ και ΕΣΠΑ είναι συστατικό στοιχείο της πολιτικής, ΕΕ και έχει προτεραιότητα, τη στήριξη της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων . Πολιτική που προχωράει ταχύτατα η ΝΔ, προετοίμασε ο ΣΥΡΙΖΑ και πρ

Ο Αλατισμένος Σταυρός της Λευτεριάς

    Ο Αλατισμένος Σταυρός της Λευτεριάς                                                 Γεράσιμος Σωτ. Γαλανός  Αντιβούιζαν τα μεγάλα τουρκικά κανόνια για να πέσει το Μεσολόγγι στα χέρια του Ομέρ Βρυώνη και του Κιουταχή. Πλησίαζαν Χριστούγεννα του 1822… Το ζύγι ασύμμετρο στους δίσκους της ζυγαριάς. Μολύβι βαρύ και οπλισμού καμάρια, μισθοφόρους πεινασμένους και διψασμένους για σάρκα και αίμα, όλα τούτα ήταν λαμπερά κοσμήματα στρατοπέδου, υπογραμμισμένα με τουρκική σίγουρη βούλα, που την καμάρωνε και τα διαφέντευε η Τουρκιά. Μέσα στο Μικροάλωνο του Κόσμου, το Μεσολόγγι, ήταν όλα παραμερισμένα τα της ζωής μαργαριτάρια, όλα, με πρώτο το γάλα της μάνας και του ανήμπορου τη βοήθεια. Το Μεσολόγγι κρατούσε άμυνα με πέτρες και ξύλα ενάντια στους ανέμους της Τουρκιάς, κι ομοίαζε μικρή σταγόνα, πόκρυβε μεγάλη δύναμη. Το ξεσκλούδιον ρούχο των Μεσολογγιτών, γινόταν στη μάχη συμπαγές βελούδο, ασπρογάλανο, ωσάν της Σημαίας μας τα χρώματα.  Κι ήρθε ο ποιητής, καλεσμένος από Άνωθεν…, ο μεγάλος Διονύσ