Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΙΝ: Έναρξη εορτασμού του επετειακού έτους 2021 την 31η Δεκεμβρίου 2020

 Έναρξη εορτασμού του επετειακού έτους 2021

 την 31η Δεκεμβρίου 2020


Την Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2020, παραμονή πρωτοχρονιάς του 2021, στις 22:00 θα γίνει η διαδικτυακή μετάδοση  από την πρωτεύουσα των Ιονίων Νήσων, την Κέρκυρα, της έναρξης των  εορτασμών  για την επέτειο των 200 ετών από την επανάσταση του 1821.

Στη διαδικτυακή εκδήλωση θα προβληθεί σε πρώτη μετάδοση (premiere) η χαρτογραφική προβολή που πραγματοποιήθηκε στην Παναγιά των Ξένων στην Κέρκυρα, ειδικά για την έλευση του επετειακού του έτους 2021 στην Περιφέρεια Ιονίων Νήσων


Τα Μέσα ενημέρωσης έχουν λάβει τις οδηγίες για την κάλυψη και προβολή της εκδήλωσης.

Οι πολίτες θα μπορούν να το παρακολουθήσουν διαδικτυακά κάνωντας κλικ στην σελίδα https://2021.inarts.eu αλλά και τους τηλεοπτικούς σταθμούς CorfuTv || StartTv || IonianTv || ΑΧΕΛΩΟΣTv στις 22.00μμ ακριβώς.

Επίσεις, την ίδια ώρα από το κανάλι του  Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου στο Youtube https://www.youtube.com/user/AvartsWebteam/featured, το site https://pin.gov.gr/ και τα social media της Περιφερειας Ιονίων Νήσων στο Fb “Περιφέρεια Ιονίων Νήσων - Region of Ionian Islands”.


Το έργο “Ήχος και Φως 2021”, που αξιοποιεί ιδανικά τις πλέον σύγχρονες οπτικοακουστικές τεχνολογίες για να αποτυπώσει με έναν πρωτοποριακό τρόπο το μήνυμα της επετείου, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε εξ ολοκλήρου από το Τμήμα Τεχνών Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου.


Η πρωτοβουλία για τη συνεργασία ανήκει στην Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων Ρόδη Κράτσα – Τσαγκαροπούλου και στον Πρύτανη του Ιονίου Πανεπιστημίου Καθηγητή Ανδρέα Φλώρο

Την επίβλεψη του έργου είχε ο Πρόεδρος του Τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας Αναπληρωτής Καθηγητής Ανδρέας Γιαννακουλόπουλος και την καλλιτεχνική διεύθυνση ο Αναπληρωτής Καθηγητής Κωνσταντίνος Τηλιγάδης με την συνεργασία της Προϊσταμένης  Γραμματείας του Τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας  Νίκης Αλεβιζάκη 

Η καλλιτεχνική δημιουργία και συνολικά η παραγωγή είναι αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς πολυμελούς ομάδας συνεργατών του Τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας, υπό τη διεύθυνση του Αναπληρωτή Καθηγητή Κωνσταντίνου Τηλιγάδη με σημαντική συνεισφορά στα γραφικά από την Επίκουρη Καθηγήτρια Αγγελική Μαλακασιώτη, στον ήχο από τον Επίκουρο Καθηγητή Απόστολο Λουφόπουλο και στο σενάριο από τον ακαδημαϊκό υπότροφο Ιάκωβο Παναγόπουλο.



Καλλιτεχνικός Διευθυντής

Κωνσταντίνος Τηλιγάδης

Lead Graphic Design

Creative Producer
Αγγελική Μαλακασιώτη

Music and Sound Design

Creative Producer
Απόστολος Λουφόπουλος

Performer

Βασιλική Τζιόλα Μάκου

Σενάριο

Ιάκωβος Παναγόπουλος

Προβολή

Βαγγέλης Πανδής

3D Artists

Χρυσαυγή Ούτσικα
Ντιλένα Ηλιοπούλου
Βαγγέλης Κουτσουμπίδης
Μαρίνος Παυλίδης

2D Animators

Κωνσταντίνα Χαμαλίδου
Ντιλένα Ηλιοπούλου
Μαρίνος Παυλίδης

Animatic

Κωνσταντίνα Γαβριηλίδου

Σχεδιάστρια Κοστουμιών

Πηνελόπη Μάμαλου

Video Recording

Σκηνοθεσία Ιάκωβος Παναγόπουλος
Camera 1 Μαρίνος Παυλίδης
Camera 2 Ράνια Μαστροσάββα
Camera 3 Νίκος Μουστάκας
Drone Operator Μαρίνος Παυλίδης

Production and Reproduction

Μαρίνος Παυλίδης

Live Stream

Νίκος Μουστάκας
Μηνάς Περγαντής
Θανάσης Γκορίτσας

Ιστοσελίδα

Άρης Λαμπρογεώργος
Ρουμπίνη Οικονομίδου

Τεχνική Υποστήριξη

Ανδρέας Τρύφωνας

Πολλές Ευχαριστίες

Ηλιάννα Χανδρινού
Εργαστήριο ΕΠ.ΟΑ.ΣΗ


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το Δ.Σ. Δήμου Ληξουρίου για τις Εργατικές Κατοικίες

Εργατικές κατοικίες και Αλιευτικό Καταφύγιο Αθέρα ήταν τα δυό θέματα που απασχόλησαν για περισσότερες από 4 ώρες το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας, χτες βράδυ. Μεγάλη η προσέλευση τόσο των ιδιοκτητών των εργατικών κατοικιών, όσο και των Αθεριάνων που περιμένουν να βρουν λύση στα προβλήματα τους. Σε αυτήν την ανάρτηση θα αναφέρουμε μόνο για τις εργατικές κατοικίες.... Με τον Διονύση Αραβαντινό να επισημαίνει, απευθυνόμενος στην Δημοτική Αρχή, ότι 4 μήνες είναι πολύς χρόνος για να μελετηθεί και να συζητηθεί το μείζον θέμα των Εργατικών Κατοικιών. Επί 6 χρόνια, περιμένουμε να δούμε αν αλλάξουν οι συντελεστές δόμησης, ποιός είναι υπεύθυνος για την κατεδάφιση των κόκκινων κτηρίων των Εργατικών κατοικιών, κλπ, συνεχίζει ο κ. Αραβαντινός. "Ο νεοεκλεγέντας Βουλευτής θα έπρεπε σήμερα να είναι εδώ. Θα έπρεπε να έχει γίνει μιά συνάντηση με όλους τους παράγοντες οι οποίοι θα παίξουν καθοριστικό ρόλο για να δοθεί λύση στο πρόβλημα των εργατικών. 38 από τις 54 κατοικίες είναι υπό κατεδ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΛΑΣΥ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ 2020

Το φαίνεσθαι και το είναι της απορροφητικότητας!! Η μάχη των εντυπώσεων και των αντιπαραθέσεων περί απορροφητικότητας των κονδυλίων, ανάμεσα στην Περιφερειακή Αρχή της ΝΔ-ΚΙΝΑΛ και στην αξιωματική αντιπολίτευση του ΣΥΡΙΖΑ, καλά κρατεί. Επισκέψεις, συναντήσεις, φωτογραφήσεις,  μεταφέροντας ο ένας τις ευθύνες στον άλλο, διεκδικώντας ο καθένας για λογαριασμό του,το ρόλο του καλύτερου διαχειριστή. Κρύβοντας ότι η ανυπαρξία, οι καθυστερήσεις σε έργα υποδομών έχουν να κάνουν με την πολιτική , βάση της οποίας οι πόροι, το ύψος της κρατικής χρηματοδότησης της Τοπικής Διοίκησης, το πλαίσιο που κινείται ο προϋπολογισμός της Π.Ι.Ν. είναι προσδιορισμένο μέσα από  το Μεσοπρόθεσμο 2018-2022. Κρύβοντας ότι η υποχρηματοδότηση, η υποστελέχωση, η ιεράρχηση πόρων από ΠΔΕ και ΕΣΠΑ είναι συστατικό στοιχείο της πολιτικής, ΕΕ και έχει προτεραιότητα, τη στήριξη της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων . Πολιτική που προχωράει ταχύτατα η ΝΔ, προετοίμασε ο ΣΥΡΙΖΑ και πρ

Ο Αλατισμένος Σταυρός της Λευτεριάς

    Ο Αλατισμένος Σταυρός της Λευτεριάς                                                 Γεράσιμος Σωτ. Γαλανός  Αντιβούιζαν τα μεγάλα τουρκικά κανόνια για να πέσει το Μεσολόγγι στα χέρια του Ομέρ Βρυώνη και του Κιουταχή. Πλησίαζαν Χριστούγεννα του 1822… Το ζύγι ασύμμετρο στους δίσκους της ζυγαριάς. Μολύβι βαρύ και οπλισμού καμάρια, μισθοφόρους πεινασμένους και διψασμένους για σάρκα και αίμα, όλα τούτα ήταν λαμπερά κοσμήματα στρατοπέδου, υπογραμμισμένα με τουρκική σίγουρη βούλα, που την καμάρωνε και τα διαφέντευε η Τουρκιά. Μέσα στο Μικροάλωνο του Κόσμου, το Μεσολόγγι, ήταν όλα παραμερισμένα τα της ζωής μαργαριτάρια, όλα, με πρώτο το γάλα της μάνας και του ανήμπορου τη βοήθεια. Το Μεσολόγγι κρατούσε άμυνα με πέτρες και ξύλα ενάντια στους ανέμους της Τουρκιάς, κι ομοίαζε μικρή σταγόνα, πόκρυβε μεγάλη δύναμη. Το ξεσκλούδιον ρούχο των Μεσολογγιτών, γινόταν στη μάχη συμπαγές βελούδο, ασπρογάλανο, ωσάν της Σημαίας μας τα χρώματα.  Κι ήρθε ο ποιητής, καλεσμένος από Άνωθεν…, ο μεγάλος Διονύσ