Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Να λυθούν τώρα τα προβλήματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης


ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ - ΙΘΑΚΗΣ (ΕΛΜΕ-ΚΙ)
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Το Υπουργείο Παιδείας και οι υπηρεσίες του να ικανοποιήσουν
τις διεκδικήσεις των Συλλόγων και των ΕΛΜΕ.
Να σταματήσουν τις πιέσεις και τις αυθαιρεσίες!
Χιλιάδες συνάδελφοι σε όλη την Ελλάδα, επί ατελείωτες ώρες μπροστά σε έναν υπολογιστή προσπαθούμε να μείνουμε δίπλα στους μαθητές μας, να τους στηρίξουμε ψυχολογικά, παιδαγωγικά σε αυτές τις δύσκολες ώρες. Δοκιμάζονται κάθε μέρα η υπομονή μας, η ευρηματικότητα μας ώστε με κάθε μέσο να πετύχουμε αυτή την επαφή (email, τηλέφωνα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.α.), αφού η λειτουργία της πλατφόρμας του Υπουργείου Παιδείας έχει γίνει ανέκδοτο στα χείλη των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Ιδιαίτερο βάρος έχουν σηκώσει οι συνάδελφοι της πληροφορικής που πολλές φορές σηκώνουν στην πλάτη τους την τεχνική υποστήριξη 3-4 σχολείων, αφού το Υπουργείο δεν έχει υλοποιήσει ακόμα το αίτημα για κεντρική ομάδα υποστήριξης. 
Αυτή μας η στάση σε συνδυασμό με τις πολύ συγκεκριμένες καταγγελίες για τις ελλείψεις και τις αστοχίες στην απαραίτητη υποδομή για την εξ αποστάσεως διδασκαλία από το Υπουργείο Παιδείας αλλά και οι συγκεκριμένες προτάσεις για να λυθούν τα προβλήματα από δεκάδες σωματεία σε όλη την Ελλάδα, ανέστρεψαν τελείως το κλίμα. Η αήθης επίθεση από διάφορα παπαγαλάκια (Τέλογλου, Χασαπόπουλος, Βερύκιος) ότι οι εκπαιδευτικοί είναι τεμπέληδες, πρέπει να περικοπεί ο μισθός τους, ενώ το Υπουργείο Παιδείας τα έχει σχεδιάσει όλα καλά, έχει τσαλακωθεί στην πράξη. Η δήλωση της Υπουργού Παιδείας «Οι εκπαιδευτικοί υπερβάλλουν εαυτούς και καταβάλλουν τεράστιες προσπάθειες σε όλη αυτή τη διαδικασία και τους οφείλουμε ένα τεράστιο ευχαριστώ και μπράβο» δεν αναιρεί την ευθύνη του Υπουργείου, είναι κενό γράμμα στο μέτρο που δε λαμβάνει άμεσα τα απαραίτητα μέτρα στήριξης της προσπάθειάς μας. Το Υπουργείο οφείλει να ικανοποιήσει τα αιτήματα των σωματείων, να λύσει δηλαδή άμεσα όλα τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί και όχι να σαμποτάρει και να υπονομεύει την προσπάθεια των συναδέλφων,
Επιπλέον, η πίεση που ασκείται τις τελευταίες μέρες από τη Διοίκηση, προφανώς με κατεύθυνση του Υπουργείου, να φτιαχτεί συγκεκριμένο πρόγραμμα στα σχολεία για την ασύγχρονη εκπαίδευση δείχνει ότι δεν έχει καμία επαφή με την πραγματικότητα. Οι συνάδελφοι προσπαθούν οικειοθελώς από το ξημέρωμα μέχρι αργά τη νύχτα να καταφέρουν να τροφοδοτήσουν με υλικό τους μαθητές, μέσω της πλατφόρμας και επειδή κάτι τέτοιο είναι πρακτικά αδύνατο, καταφεύγουν στη λύση του email. Είναι κατανοητό ότι ο χρονικός περιορισμός αυτής της διαδικασίας για κάθε μάθημα στα πλαίσια ενός ωρολογίου προγράμματος, θα τινάξει την κάθε προσπάθεια συναδέλφου στον αέρα. Άλλωστε οποιοσδήποτε έχει στοιχειώδη επαφή με το αντικείμενο, γνωρίζει ότι αυτή η πρακτική δε συνάδει με τη φύση της ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας.
Όσον αφορά τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, προφανώς πρέπει να υπάρχει συνεννόηση σε ένα καλό κλίμα μεταξύ των συναδέλφων, ώστε να μη συμπέσουν οι ώρες διδασκαλίας, κάτι που ούτως ή άλλως συμβαίνει ήδη σε πολλά σχολεία που έχουν ξεκινήσει τη σύγχρονη στη Γ΄ Λυκείου.
Στις παραπάνω δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί με ευθύνη του Υπουργείου, έρχονται να προστεθούν, οι εκτός τόπου και χρόνου, απαιτήσεις π.χ. στις 17:00 του Σαββάτου (!) να μαζευτούν στοιχεία ως το βράδυ. Και την ίδια στιγμή οι Διευθυντές των Σχολείων να μη  μπορούν να μπουν καν στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Τέτοιες καταγγελίες φτάνουν από πολλές περιοχές της χώρας! Το Υπουργείο ζητάει στοιχεία για το πόσοι συνάδελφοι συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως αποκλειστικά με βάση την εγγραφή στο ΠΣΔ ενώ την ίδια στιγμή πολλοί συνάδελφοι αξιοποιώντας αλλά μέσα ήδη είναι σε επαφή με τους μαθητές τους! Προφορικά το Υπουργείο βεβαιώνει ότι οι συνάδελφοι μπορούν αξιοποιούν κάθε πρόσφορο μέσο αλλά με τα στοιχεία που ζητά αναιρεί αυτή την κατεύθυνση.  Ηθελημένα δημιουργείται σε Διευθυντές των σχολικών μονάδων και σε συναδέλφους σύγχυση και αδικαιολόγητη πίεση. 
Το Υπουργείο επιδιώκει να φορτώσει όλα τα προβλήματα στους εκπαιδευτικούς! 
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
όπως επισημάναμε από την πρώτη στιγμή ότι δεν πρόκειται να ανεχθούμε ακόμα και τη σκέψη να μονιμοποιηθούν αυτές οι έκτακτες συνθήκες και να υποκατασταθεί όπως-όπως η διά ζώσης διδασκαλία από την εξ αποστάσεως, ώστε να περιορίσει τις ανάγκες σε αναπληρωτές το Υπουργείο Παιδείας, έτσι δε θα ανεχθούμε και οποιαδήποτε αυθαιρεσία από τη διοίκηση. Καλούμε όλες τις ΕΛΜΕ και τους ΣΕΠΕ να είναι σε εγρήγορση και φαινόμενα αυταρχισμού, υποχρεωτικότητα, ελέγχου-αξιολόγησης να καταγγέλλονται άμεσα και να γίνονται παρεμβάσεις επί τόπου.
Μένουμε όρθιοι, δίπλα στους μαθητές μας με όλα τα μέσα. Το Υπουργείο Παιδείας να αναλάβει τις ευθύνες του!
Αργοστόλι 30-3-2020
Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ
Η Πρόεδρος
                        Σοφία Ποταμιάνου                                      
Ο Γενικός Γραμματέας 
Γιάννης Καππάτος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το Δ.Σ. Δήμου Ληξουρίου για τις Εργατικές Κατοικίες

Εργατικές κατοικίες και Αλιευτικό Καταφύγιο Αθέρα ήταν τα δυό θέματα που απασχόλησαν για περισσότερες από 4 ώρες το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας, χτες βράδυ. Μεγάλη η προσέλευση τόσο των ιδιοκτητών των εργατικών κατοικιών, όσο και των Αθεριάνων που περιμένουν να βρουν λύση στα προβλήματα τους. Σε αυτήν την ανάρτηση θα αναφέρουμε μόνο για τις εργατικές κατοικίες.... Με τον Διονύση Αραβαντινό να επισημαίνει, απευθυνόμενος στην Δημοτική Αρχή, ότι 4 μήνες είναι πολύς χρόνος για να μελετηθεί και να συζητηθεί το μείζον θέμα των Εργατικών Κατοικιών. Επί 6 χρόνια, περιμένουμε να δούμε αν αλλάξουν οι συντελεστές δόμησης, ποιός είναι υπεύθυνος για την κατεδάφιση των κόκκινων κτηρίων των Εργατικών κατοικιών, κλπ, συνεχίζει ο κ. Αραβαντινός. "Ο νεοεκλεγέντας Βουλευτής θα έπρεπε σήμερα να είναι εδώ. Θα έπρεπε να έχει γίνει μιά συνάντηση με όλους τους παράγοντες οι οποίοι θα παίξουν καθοριστικό ρόλο για να δοθεί λύση στο πρόβλημα των εργατικών. 38 από τις 54 κατοικίες είναι υπό κατεδ...

Το έκθεμα του Απριλίου στην Ιακωβάτειο είναι ένα Τετραευάγγελο του 15ου-16ου αιώνα

  ΤΟ ΕΚΘΕΜΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΑΠΡΙΛΙΟΥ           Το Έκθεμα του Απριλίου παρουσιάζεται από τον Πέτρο Πετράτο, πρόεδρο του Εφορευτικού Συμβουλίου της Ιακωβατείου Βιβλιοθήκης. Πρόκειται για ένα σπουδαίο Τετραευάγγελο του 15 ου -16 ου αιώνα. Οι σχετικές πληροφορίες είναι ήδη αναρτημένες στην ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης μας: http://vivl-lixour.kef.sch.gr   Τετραευάγγελο, 15 ος -16 ος αιώνας           Στο μουσειακό τμήμα της Ιακωβατείου Βιβλιοθήκης εκτίθεται ένα από τα σπάνια χειρόγραφα που έχουν διασωθεί στον ιόνιο χώρο. Πρόκειται για ένα σημαντικό Τετραευάγγελο  του 15 ου -16 ου αιώνα (το Τετραευάγγελο Γ της Ιακωβατείου Βιβλιοθήκης), το οποίο κοσμείται με μικρογραφίες των Ευαγγελιστών, επίτιτλα και αρχικά γράμματα στην αρχή κάθε Ευαγγελίου.           Περιέχει 336 φύλλα, διαστάσεων 19x14 εκ. Πολλά από τα φύλλα αυτά φέρου...

Θραύση έκαναν οι "Εκκλησιάζουσες" του Αριστοφάνη σε σκηνοθεσία Αν.Θωμά

Τι συμβαίνει όταν οι γυναίκες αποφασίζουν να πάρουν την πολιτική εξουσία στα χέρια τους; Μιά χώρα προχωρά σε τροχιά ανάπτυξης. Οι "Εκκλησιάζουσες", μιά πολιτική κωμωδία, ένα από τα τελευταία έργα του Αριστοφάνη, βάζει τις γυναίκες πρωταγωνίστριες και δίνειο σε αυτές την διακυβέρνηση της πόλης. Η μοναδική λύση για να σταθεί μιά πόλη στα πόδια της είναι η επιτακτική αλλαγή στην πολιτικοκοινωνική της κατάσταση. Η Αναστασία Θωμά και η εξαιρετικά ταλαντούχα ομάδα της, επέλεξε να παρουσιάσει την νέα της σκηνοθεσία μιά μέρα πριν τις εθνικές εκλογές.... Τυχαίο; Καθόλου ! Η Αναστασία Θωμά αναφέρει "Θεωρώντας την Αριστοφανική κωμωδία ως ένα απαντητικό εγχείρημα, επέλεξα η σκηνοθετική μου προσέγγιση να κρατήσει κάποια στοιχεία διαχρονικά, συνδυάζοντας τα με μία πιο σύγχρονη ματιά. Κρατήθηκε για παράδειγμα, στην αρχαία γλώσσα η μεγαλύτερη λέξη που έχει καταγραφεί και αποτελείται από 172 γράμματα. μετατράπηκαν όμως κάποια αρχαία ονόματα σε σύγχρονα, θέλοντας να καυτηριασ...